Ceník autopřepravy

Ceník autopřepravy SPS Kladno
platný od 1.4.2022

přistavení vozidla = 40, přistavení vozidla se rozumí, jeli vozidlo přistaveno na
kterékoliv místo v
Kladně a bude účtováno v ceně přepravy
plátci poplatku služby neodkladné pomoci = 14, Kč/1 km po Kladně, mimo
Kladno
10, Kč/1 km kilometry se začínají počítat od místa přistavení vozidla, jeli
vozidlo přistaveno v
Kladně. V ostatních případech jsou účtovány kilometry od místa
stanoviště vozidla.

neplátci poplatku neodkladné pomoci = 18, /1 km, zvýhodněnénad 50 km 14,
Kč/1 km
, kilometry se začínají počítat od místa přistavení vozidla, jeli vozidlo
přistaveno v
Kladně. V ostatních případech jsou účtovány kilometry od místa
stanoviště vozidla.

čekací doba: 1. 3.hodina = 25, za každou započatou půlhodinu účtuje se vždy,
když se na klienta čeká. Doba čekání se sčítá. Čekací doba bude účtována v
ceně
přepravy.

čekací doba: 4.hodina a další = 100,Kč za každou započatou půlhodinu účtuje
se vždy, když se na klienta čeká. Doba čekání
se sčítá. Čekací doba bude účtována
v
ceně přepravy.
Možnost přepravy zdravotních a kompenzačních pomůcek (zdravotní postel, matrace,
hrazda k
lůžku, chodítko, vozík elektrický, mechanický nebo skútr)
V případě znečištění a poškození vozidla ze strany přepravované osoby, uhradí přepravovaná
osoba vzniklou škodu v plné výši.
Při nezrušení jízdy se klientovi účtují náklady, které tímto přepravci vznikly tzn. za přistavení
vozidla, případně ujeté km při přistavování

Prohlášení SPS Kladno
Vzhledem k tomu, že SPS Kladno provozuje přepravu ZP osob jedním vozidlem a zaměstnává
jednoho řidiče, má právo na odvolání objednaných jízd, a to z vážných důvodů jakými jsou např.
závada na mikrobusu, akutní nevolnost řidiče nebo jeho pracovní neschopnost, dále mimořádná
dovolená řidiče a další nepředvídatelné události, které znemožní poskytnout tuto službu.

Možnosti náhradního řešení:

dle nastalé situace budou po domluvě s klientem nabídnuty možnosti řešení, tak aby v maximální
míře byly eliminovány negativní dopady.

Příklady možného řešení:

1. klientovi bude nabídnutý náhradní termín přepravy

2. klient má možnost využití městské bezbariérové hromadné dopravy , dále jsou uživateli
předány kontakty na další provozovatele speciální přepravy ZP osob

3. ( s dopravci poskytujícími obdobné služby, budouli jejich služby dostupné)

Jestliže se závada nebo událost přihodí během jízdy, budou klientovi nabídnuty tyto možnosti řešení:

1. klientovi bude nabídnutý náhradní termín přepravy

2. klient má možnost využití městské bezbariérové hromadné dopravy

3. SPS Kladno zajistí ve vážných případech ( např.při havárii vozu) náhradní dopravu (
s dopravci poskytujícími obdobné služby, budouli jejich služby dostupné)

4. SPS Kladno se obrátí o pomoc na záchrannou složku-dle vážnosti situace

V případě nesouhlasu s nabídnutými možnostmi přebírá zodpovědnost za řešení své situace
klient.
Finanční vyrovnání

V případě zajištění dopravy jiným poskytovatelem nebo jinou složkou rozdíl náhrady nákladů
náhradní přepravy klientovi orovná SPS Kladno.