Ceník autopřepravy SPS Kladno
platný od 1.4.2022
přistavení vozidla = 40,– Kč – přistavení vozidla se rozumí, je–li vozidlo přistaveno na
kterékoliv místo v Kladně a bude účtováno v ceně přepravy
plátci poplatku služby neodkladné pomoci = 14,– Kč/1 km po Kladně, mimo
Kladno 10,– Kč/1 km – kilometry se začínají počítat od místa přistavení vozidla, je–li
vozidlo přistaveno v Kladně. V ostatních případech jsou účtovány kilometry od místa
stanoviště vozidla.
neplátci poplatku neodkladné pomoci = 18,– Kč/1 km, zvýhodněné–nad 50 km 14,–
Kč/1 km, kilometry se začínají počítat od místa přistavení vozidla, je–li vozidlo
přistaveno v Kladně. V ostatních případech jsou účtovány kilometry od místa
stanoviště vozidla.
čekací doba: 1. – 3.hodina = 25,–Kč za každou započatou půlhodinu – účtuje se vždy,
když se na klienta čeká. Doba čekání se sčítá. Čekací doba bude účtována v ceně
přepravy.
čekací doba: 4.hodina a další = 100,–Kč za každou započatou půlhodinu – účtuje
se vždy, když se na klienta čeká. Doba čekání se sčítá. Čekací doba bude účtována
v ceně přepravy.
Možnost přepravy zdravotních a kompenzačních pomůcek (zdravotní postel, matrace,
hrazda k lůžku, chodítko, vozík elektrický, mechanický nebo skútr)
V případě znečištění a poškození vozidla ze strany přepravované osoby, uhradí přepravovaná
osoba vzniklou škodu v plné výši.
Při nezrušení jízdy se klientovi účtují náklady, které tímto přepravci vznikly tzn. za přistavení
vozidla, případně ujeté km při přistavování
Prohlášení SPS Kladno
Vzhledem k tomu, že SPS Kladno provozuje přepravu ZP osob jedním vozidlem a zaměstnává
jednoho řidiče, má právo na odvolání objednaných jízd, a to z vážných důvodů jakými jsou např.
závada na mikrobusu, akutní nevolnost řidiče nebo jeho pracovní neschopnost, dále mimořádná
dovolená řidiče a další nepředvídatelné události, které znemožní poskytnout tuto službu.
Možnosti náhradního řešení:
–dle nastalé situace budou po domluvě s klientem nabídnuty možnosti řešení, tak aby v maximální
míře byly eliminovány negativní dopady.
Příklady možného řešení:
1. klientovi bude nabídnutý náhradní termín přepravy
2. klient má možnost využití městské bezbariérové hromadné dopravy , dále jsou uživateli
předány kontakty na další provozovatele speciální přepravy ZP osob
3. ( s dopravci poskytujícími obdobné služby, budou–li jejich služby dostupné)
Jestliže se závada nebo událost přihodí během jízdy, budou klientovi nabídnuty tyto možnosti řešení:
1. klientovi bude nabídnutý náhradní termín přepravy
2. klient má možnost využití městské bezbariérové hromadné dopravy
3. SPS Kladno zajistí ve vážných případech ( např.při havárii vozu) náhradní dopravu (
s dopravci poskytujícími obdobné služby, budou–li jejich služby dostupné)
4. SPS Kladno se obrátí o pomoc na záchrannou složku-dle vážnosti situace
V případě nesouhlasu s nabídnutými možnostmi přebírá zodpovědnost za řešení své situace
klient.
Finanční vyrovnání
V případě zajištění dopravy jiným poskytovatelem nebo jinou složkou rozdíl náhrady nákladů
náhradní přepravy klientovi orovná SPS Kladno.